Ska börja tävla snart :D

Tänkte åka på en eller två Pay and Jump nu i Maj, sen ska jag nog ta och åka på lite tävlingar :D Ska passa på innan sommarlovet, eftersom det finns mer tävlingar i Stockholm än i Örebro . . . Men målet är ju att kunna vara med i Farstas KM (vår/sommar) om jag får det (måste fråga Regina/Isabell Lambrecht ! ), men skulle ju självklart vara kul om jag hann åka på någon mer tävling innan ;)

Farstaryttare: SNÄLLA kan någon säga till om det kommer upp något datum för årets KM och någon info, så jag hinner fråga i tid! :D




Har anmält mig till "Midsommarhoppet", ska hoppa 90cm clear round :) Föreningen Linde Ridskola, 26/6.

Har också spanat in en kvällshoppning 7/7, Glanshammars Ryttarna som håller i det :) Går inte att anmäla sig till den ännu, men ska göra det :P

:D :D :D Nu blev jag taggad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0