Tidsinställt

Vad är det bästa/roligaste med att tävla ?

Ni som inte gör det, är det för er eller hästens skull ?
(tex att man som ryttare inte vågar, eller att hästen inte tycker det är roligt)

Eftersom jag inte tävlat sååå mkt så har jag inte så mkt att säga om första, jag tycker helt enkelt att det är roligt ;) Och jag har bara varit med på klubbtävlingar på ridskolan innan vi köpte Rico, och på vintern har det ju inte blivit något :) Men om jag inte skulle vågat skulle jag nog försökt vara med på små klubbhoppningar ändå, om min häst skulle tycka det var jätteroligt :) Men om inte hästen tycker det är roligt är det ingen idé ;)

.
Jag ser ut som en död fisk :O I alla fall, 70cm på Goliat :)

Er tur ;) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0