Tisdag

Idag åkte mamma och pappa till Ungern på en ridresa :) Kommer tillbaka nästa tisdag. Tyvärr blev jag lämnad kvar.
Såhär ser min dag ut, på ett ungefär:
Vandringsdag idag med skolan, buss till samlingsplatsen med Önska.
Buss till vandringsleden, vandra 12 km + åka buss tillbaka. (vet inte hur lång tid det tar)
Hem och rasta Yazzi
Byta om
Ev äta något
Åka buss till stallet (om jag inte lyckas hitta någon skjuts)
Hopplektion för Therese
Mocka, fixa mat, vatten mm i stallet
Hem
Gå med hundarna
Äta
Blogga
Sova

Fullspeckat schema - eller inte - beroende på när jag kommer hem !

Blir ju lite mycket nu, när jag ska ha hand om skola, två hundar och en häst + en översocial katt ;) Men som tur var är det snart kristihimmelfärdshelgen så då blir det ännu lite lugnare :)




(hur lång tid tar det att gå 12km? Hehe . . . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0