Chocken haha xD


När jag gick in i ridhuset för att gå banan fick jag värsta CHOCKEN ! Jag var ju livrädd som ni vet, och inte blev det bättre av att jag fick se hur BREDA oxrarna var ! xD Typ sånnahär oxrar brukar vi hoppa på träning:



och plötsligt blev dom JÄTTEBREDA xD



"tur" att jag slapp hoppa de större oxrarna som var på omhoppningen ! Det var två ganska "små" oxrar i grundomgången + någon lite större. Puuuhhh ... Det är ju inga bredare oxrar än det ska vara, men eftersom vi hoppat i ganska lugnt och samlat tempo på träning blev det ju att vi fick smala ihop oxrarna en del :) Jag är glad att jag kom över EN oxer på banan i alla fall :P Och några gånger på framridningen också, men där hade de vanliga hinderstöd och lite skräpiga bommar så då såg hindret inte lika farligt ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0