Det är tävling snart :s

Tanken är ...

Att jag ska rida idag, först ut och sen upp på volten en stund och träna anridningar (en övning med bommar och "minihinder" (typ upphöjda bommar). Innan stallet ska jag ut med hundarna en eftermiddagsrunda, 15-20 min. Sen får dom följa med till stallet tror jag :)

Imorgon ska mamma rida, jag ska väl kanske till stallet en stund och rykta mm på dagen, på eftermiddagen åker jag till Farsta och kameran hänger nog med (a), ska kolla och fota på hoppträningarna där :)

På lördag rider jag, uteritt och eventuellt göra den där anridningsövningen igen, vi får se :P Packa saker inför tävlingen, troligtvis börja knoppa ... Tvätta benskydd, smörja, och allt såntdär !

Söndag är det tävling. Första start 8.00, vi åker från stallet någon gång innan 7, börjar väl lasta halv 7 tror jag.

Och så hoppas jag att alla håller tummarna för en trevlig ritt på söndag :D Utan massa tokhopp, med bra tryck i galoppen och kanske felfritt på köpet ? :D


Hoppas min lilla fluffis (juste han är klippt nu !) är lika positiv idag som igår :D


Kommentarer
Postat av: Emily

Vart ska ni tävla?

2011-11-03 @ 19:54:56
URL: http://emilyojulius.blogg.se/
Postat av: Lina.

jag håller alla tummar och tår jag har!!

2011-11-04 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0