Fler bilder från tävlingsdagen


Här kommer fler (oredigerade) bilder ! Jag ogillar att visa bilder som inte gör oss rättvisa, men de är så fint fotade så bjuder lite nu ... ;) Fotade av Ebba Avelin (säg till när du börjat blogga igen så fixar jag länken!)





Här var Rico spänd som en stålfjäder när jag precis hade suttit upp och skulle korta stiglädret ... Men han lugnade sig när vi kom till framridningen :) Då kände han sig hemma igen haha :P


Hoppade krysset fyra gånger, dvs två gånger i varje varv :P



Bara jag som stör mig något sjukt över den vita "lappen" på västen ? Har aldrig sett den förut ... Men den måste bort  såvida det inte står något väldigt viktigt på den ! xD


Detta var andra gången jag hoppade räcket, han hoppade iväg lite före mig så ryckte honom nästan i munnen :S Men jag tyckte ändå jag var snabb att mjukna i handen, så blev inget ryck :D


Snett jag står :-/





På med benskydden :)


Klar för hemfärd :D

Fler bilder kommer, som är fotade av Alice då :)

Kommentarer
Postat av: Lina.

Värsta modellhästen!! På den tredje bilden, när din pappa håller i honom, är han huuur fin som helst :D

Fina ni är :) <3

2011-11-07 @ 17:52:51
Postat av: sonja

fin häst :)

2011-11-07 @ 21:48:06
URL: http://stallcheyor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0