Gamla showmaster schabrak


Hittade dom här gamla SHOWMASTER schabraken när jag letade schabrak på google ... Mina ögon drogs ju såklart till den söta gröna där bak, klickade vidare för att se vad det var för märke ... Så kom jag till HÖÖKS ! ? Jag har aldrig sett schabraken förut, och jag har ändå handlat på Hööks ... ett tag hahaha ! Sedan jag började rida, fast på den tiden låg ju inga schabrak på inköpslistorna för jag red på ridskola och hade inte börjat tävla eller så heller :s

Nu till frågan, är det någon av er som sett dom här schabraken ? Isåfall, när ? :P Alltså, typ för 5 år sedan eller såldes dom bara under en kort tid nyligen, tex under en sommar som jag var i Örebro tex (varje sommar haha) ?

Jag är riktigt förvånad att jag aldrig sett schabraken :S Jag som trodde jag kunde Hööks utantill, det är lite frustrerande att inse motsatsen ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

jag har ett sånt ljusblått ;) kommer inte ens ihåg när jag köpte det men det var iallafall ett par år sen :P

2011-11-08 @ 18:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0