Gloooben !

Det är för tusan denna helgen man ska till GLOBEN :D Tiden bara rusar fram, som jag klagat på tidigare här på bloggen ^^ Så plötsligt är det SLUTET av NOVEMBER, kan ni FATTA ? :D :S

Kan inte bestämma mig för vad som är roligast, själva showen eller shoppningen i annexet ;) Lutar åt annexet, haha :P Ångrar en aning nu att jag slösade bort alla mina sparpengar när jag var i London :( Det var liiite hemskt att vi lyckades åka just då ...

Här kommer lite bilder från förra årets Globen-vistelse :P

(Och som vanligt är det INTE okej att ta bilderna utan tillåtelse. Men fråga gärna om du vill låna bilden ! Jag brukar vara snäll och säga ja ^^)





Jag taggar rejält inför fotograferingen på showen ! Dock var jag nog bättre på att fota förra året, när jag gjorde det var och varannan dag ;) Nu har jag inte rört kameran på veckor ;( Och när jag väl fotat har jag fotat på auto-läge xD Har inte tid och ork att ändra några inställningar nu för tiden ... Minns nog inte ens hur man gör vid det här laget ;)


Kommentarer
Postat av: Cassi ♥ I'm the sweetest bitch you'll ever meet!

Gullig blogg ! hur e det med dig ? <3

2011-11-23 @ 00:12:51
URL: http://www.nattstad.se/cassilicious
Postat av: Josäfin :>

Tagga att shoppa på globen!! :D

2011-11-23 @ 14:31:42
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Cicci

Ha så kul!!! ska inte dit i år...

2011-11-23 @ 18:25:27
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0