Inköpslista


Har påbörjat en inköpslista till Globen, eller nu börjar jag på den ... 
 
1. Limegrönt pannband svarowski/blingbling i brunt läder tror jag.
2. Limegrönt schabrak scapa/lamicell.
3. Något "tjockt" vadderat dressyrschabrak kanske schockemöhle ?
3. Mössa/Pannband kingsland kanske ? Brukar finnas agriamössor och så också...  
4. Pullarnosgrimma i brunt läder eller ett helt träns med pullarnosgrimma.
5. Reflexfleece ? vet inte om de fortfarande går att köpa men det är nog det bästa jag köpt ... som både mamma och jag uppskattat rejält under vintern ! Den är typ vind och vattentät, med fleece så den är varm och reflexer utanpå !


Och jag är ganska så säker på att jag kommer få hem OTROLIGT mycket overflödiga grejer också ! Typ några extra schabrak som är extrapris på, kanske nåt täcke, lite vantar, pannband, säkert några "myskuddar" igen, som jag alltid sover på numera <3

Funderar på om jag ska brodera något schabrak detta året ... får se om pengarna räcker till och vad dom har för schabrak :D Förra året var jag nära att beställa ett men visste inte hur jag skulle brodera, tex mitt namn på ena sidan och hästens på andra, eller om jag skulle brodera klubben jag tävlade för på ena sidan och mitt namn på andra osv osv ... finns massor av olika sätt !


förra året köpte jag:
reflexfleecen (på bilden!)
2 kuddar (grå nere i vänsta hörnet och en med nyckelpigor)
Pingvin-gossedjuret (högra hörnet) som är samma material som kuddarna, så man kan sova på den (a)
Sadelgjord i brunt läder
Reflexgrimma
Ljusblått dressyrschabrak (som också passar bra till hoppsadeln :D)
2 vita vojlockar som dock inte passade ... en är borta och en ligger på loftet, köpte de bara för att det var 2 för 20kr xD Så 10kr per styck ! :D


Kommentarer
Postat av: Alice

Madde... Det blåa schabraket är hopp/allround-modell... Kan vara därför X)

2011-11-18 @ 23:01:00
URL: http://storlekponny.blogg.se/
Postat av: Lina.

Vill också ha värsta planerna på vad jag vill köpa... nu ba "kanske en jacka.........."

2011-11-19 @ 01:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0