Jag vill, jag kan, jag ska.

Positiva tankar nu inför tävlingen. Jag har varit livrädd till och från, när jag tänker på tävlingen. Jag har blivit höjdrädd (inom hoppning) dessutom, så plötsligt är lilla 90cm skyhögt. Jag hoppas dom har lite fler bommar på varje hinder än vi har på enliden, för på enliden ser hindrena ut som SKYSKRAPOR xD Eller visst ser dom högre ut när det är färre bommar ? :o


Ligger på 1m tror jag :s

I alla fall, det känns som att Rico har blivit svårare i ridningen (hoppningen främst då jag sällan rider dressyr) om man jämför med för ett år sedan. Förr rullade han bara över alla små hinder i sin takt (dock var hans takt rätt snabb xD), nu när jag har börjat ställa mer krav på honom så börjar han säga emot och testa mig. Jag vet ju att han KAN. Men ju längre tid jag har honom ställer jag också krav på mig att jag ska kunna rida honom bättre, vi har haft honom i mer än ett år nu och det känns som att några bitar bör falla på plats snart . . .

Blä, blev ett stress-inlägg nu, jag bara pladdrar på och läser inte igenom eller ändrar något. Har inte tid ;( Idag är en lång dag och imorgon blir det att gå upp tiiiidigt :P Jag ska låtsas att imorgon är någon gång i våras, när allt gick så himla bra. Allt flöt på och tävlingar var inplanerade.

ska tänka på ... Galoppen, vägen,  om det blir felfritt? - isf utmana honom i omhoppningen med lite omhoppningssvängar, om allt gick bra i grundomgången :P Låtsas att hindrena är på 70-80 så ska nog allt gå bra. Gå banan ordentligt, värm upp noga.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Skyhögt ju! :O haha, tycker jag som tycker 50 är alldeles lagom... Hoppas det går bra! håller tummarna :D

2011-11-05 @ 13:04:03
Postat av: Emily

jag tycker oxå hindren ser högre ut med färre bommar,det lurar ögat :(

2011-11-05 @ 16:22:51
URL: http://emilyojulius.blogg.se/
Postat av: Lina.

håller tummarna, maddolito! <3

2011-11-05 @ 18:32:08
Postat av: anna

vad tar du för att göra en bild på min fd häst, en uuunderbar shettis som först kom till och typ vanskött och sen två, tre år efter fick fång och när hon nästan var frisk bröt höften och fick avlivas... Hon har betytt väldigt mycket för mig och jag har en längre tid funderat på att få en fin målad bild på henne. Kollade på Lena furberg men hon kostar ju skjortan! 1500 för en bild i färgpennor! Så hittade jag dig och bara undrar hur mycket du tar?

2011-11-06 @ 08:26:32
URL: http://sassafrasapan.blogspot.com
Postat av: Anonym

vad tar du för att göra en bild på min fd häst, en uuunderbar shettis som först kom till och typ vanskött och sen två, tre år efter fick fång och när hon nästan var frisk bröt höften och fick avlivas... Hon har betytt väldigt mycket för mig och jag har en längre tid funderat på att få en fin målad bild på henne. Kollade på Lena furberg men hon kostar ju skjortan! 1500 för en bild i färgpennor! Så hittade jag dig och bara undrar hur mycket du tar?

2011-11-06 @ 08:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0