Min kissekatt


Min lilla katt har hittat hem <3 :*



Min katt Emil föddes i ett stall, han hade aldrig träffat människor när han och hans syster Ida kom till oss. Nu har vi dock bara Emil kvar :(

I alla fall, för några dagar sedan hittade vi honom inne i tvättstugan där vi hade lagt Ricos westernpadd uppochned. Emil har troligtvis känt lukten av häst och lagt sig där :D <3 Så himla sött ! :') Han skulle bli en utmärkt stall/gård-katt ! Som jagar möss i stallet och ändå kommer in i huset ibland och myser ! :P


Kommentarer
Postat av: Lina.

aaaw!!

2011-11-07 @ 17:53:17
Postat av: Alice

Mina kissekatter brukar också lägga sig på schbrak och annat häst-luktande, katter är helt klart ämnade för att bo i stall ^^

2011-11-07 @ 21:01:48
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0