Museum

Det var en lång dag igår och jag hoppas ni inte tog det alltför hårt Att jag inte hann blogga ... ;) Hade halvdag i skolan, satt kvar tills utvecklingssamtalet och åkte sen med två vänner in till stan för att leta upp ett museum. (vi har en stor hemuppgift)

Åkte dock till fel sorts museum, vi var ute efter tavlor men där fanns bara krukor och skulpturer, mumier och annat läskigt :p

Detta tog ju ett tag, åkte tillbaka till skolan på kvällen för att hämta moppen. Åkte sen direkt till stallet.

Man måste åka hem till mig för att kunna svänga av mot stallet, så tog ganska lång tid att "åka direkt till stallet" :/ Tittade på när mamma tömkörde och åt pommes frites som jag köpte påväg hem :D

Kom hem vid 9, åt middag och gick och la mig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0