November

Och så plötsligt är det November ...

Kan inte fatta att tiden gått så fort, nu väntar bara kallare dagar med mer och mer kläder och mindre och mindre träning. Kommer försöka ännu bättre denna vinter att hålla honom i form, så man kan träna och tävla som vanligt igen i vår !

Förra året drog han ju iväg med mig på ängarna när vi skulle galoppera där i snön, det var helt enkelt FÖR roligt ;) Så av rädsla för att det skulle hända igen blev det inget mer galopp på ängarna, mest skritta en vända varje dag - och då tappade han ju en del muskler och kondition !

Kommer låta bli att dra ut på ängarna det första jag gör när snön kommer, blir nog mycket klättring och vadande i djupsnö. Om vintern blir ungefär samma som förra året dvs.

Är faktiskt ändå rätt nyfiken på vad det kommer bli för slags vinter i år ? Hoppas på minusgrader, så det inte blir slask och is överallt, men vill inte heller att det ska bli FÖR kallt :P Snö är ju mysigt, lyser ju upp också så det inte behöver vara så himla mörkt varje dag man ska rida (blir ju mörkt vid ... 3 ... på vintern?), man har ju ingen chans att komma ut innan det mörknar ! xD


Jag hoppas på barbackamys i vinter ! :D Mer än förra vintern ! Ska bara få tag i en ganska hög pall så jag kommer upp haha ;)

Kommentarer
Postat av: Lina.

bajs på vintern...

2011-11-01 @ 19:40:42
Postat av: cicci

Hur varmt är det i sverige nu? :)

2011-11-02 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0