Nyårslöfte


Har helt random börjat fundera på om jag ska införa nyårslöfte det här nyåret ? I vår familj har vi ingen tradition som säger att vi ska lova något på nyår osv osv, så har liksom aldrig gjort det !

Men ska nog ta och lova mig själv under nyår 2011-2012 att jag ska börja träna DAGLIGEN för att bli en bättre ryttare ! Då kommer jag ju självklart också dela med mig av övningar och så, som alla ryttare kan göra för att bli bättre i sadeln !

Jag har ju gång på gång försökt börja träna igen, men efter en vecka eller två glömmer jag bort och kommer av mig helt :( Någon får säga till mig på skarpen tror jag, jag är för snäll mot mig själv ;)

Brukar ni lova något på nyår ?


Snyggingen förra året :) <3


Kommentarer
Postat av: Lina.

näpp ;)

2011-11-20 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0