Övernattning

Har haft två Enlidare hemma hos mig inatt, vi skulle haft Övernattning i stallet (klubbstugan) men det blev hemma hos mig istället :) Vi kom alla hem så sent så hann typ kolla två filmer och gå och lägga oss sen :P Bara så.

Har ingen vidare inspiration just nu, så blir inga roliga åsiktsinlägg och så... Kommer nog bli lite vardag bara nu, eftersom det händer rätt mycket !

Ska iväg till stallet snart, rida Rico - ett voltenpass tror jag, hem och byta om, åka till Örby för att göra hemuppgiften med några kompisar, hem och fira fars dag ... sen ska jag sova :p Flikar nog in någon bloggning däremellan men det är ungefär det som händer ! Egentligen så tar allt det här ungefär 7-8h totalt men ska skynda mig så jag kanske är hemma till 8 eller så på kvällen ... får se hur jag gör där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0