Planering

Onsdag (idag) : Mamma rider ut, kickiträning inställd.
Torsdag: Jag eller mamma rider ut.
Fredag: Jag eller mamma rider ut.
Lördag: Jag hoppar lite smått, troligtvis sista gången i dagsljus innan vintern. Sen får han vintervila från hoppning om vi inte åker iväg till ett ridhus någonstans lite då och då. Therese håller lektion en stund sen sitter hon upp och visar, hoppar, och jag kommer filma lite då.
Söndag: Uteritt eller eventuellt dressyr för Therese. Har inte bestämt mig ännu, jag vill rida ut lite mer än vad jag gjort nu de senaste veckorna...


Känns som en ganska bra planering, om vi följer den det vill säga ... :)

Glömde förresten berätta hur duktig han var när jag travade av honom efter hoppningen igår ! :D Har verkligen börjat hitta knapparna i dressyren, känns super :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0