Fullt upp :(

Ikväll har det varit plugg mest, gått en kortis med hundarna på eftermiddagen och snart ska dom ut igen ...

Är rätt stolt över mig själv idag faktiskt, har gjort 60 situps, inte alla på en gång men alla den här eftermiddagen i alla fall :D Kände att jag borde göra nåååågon nytta när jag inte ska till stallet ...

I morgon ska vi till Älvsjömässan på eftermiddagen och kolla runt bland massa gymnasium ... :( Hemskt vad mycket det finns att välja på egentligen ... :-/

Blir ännu mer plugg i morgon eller på fredag, den dag jag inte ska vara hemma och plugga blir det uteritt.

På lördag och söndag blir det plugg också :( Söndag är det therese-lektion på förmiddagen, och annexet på eftermiddagen och horse show på kvällen. Kameran ska laddas och minnet ska tömmas.

Skulle så gärna vilja fota Rico lite innan det blir sådär äckligt kallt som det blev förra vintern ... Men osäkert om jag skulle hinna det, eller orka för den delen. Gick på reservenergi idag, var så grymt trött från sekunden jag vaknade. Har 4 prov och en hemuppgiftsinlämning de kommande två veckorna + att vi ska läsa ut en engelskabok och lite andra småläxor ... Hoppas innerligt att detta är den värsta perioden, för annars kommer jag inte orka med ärligt talat ! :(

Får rycka upp mig lite ^^

Snygg parkerad häst förra året ;)

Kommentarer
Postat av: Linn - [Foto & Hästblogg] ♥

vilken fin blogg du har, ha det bra! :D

2011-11-23 @ 22:22:32
URL: http://lunisen.blogg.se/
Postat av: ina

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :) Har även en tävling på bloggen där du kan vinna en design och bildlänk det hittar du här :



http://elitpony.blogg.se/2011/november/tavlingen-avslutas-112-2011.html#comment

2011-11-25 @ 12:22:01
URL: http://elitpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0