Vill ha :D


Har kommit på lite saker ni jag vill ha / ska köpa i Globen. Som inte är overkligt :P För kommer tex aldrig få råd med Gpa känner jag just nu (a) ... Inte heller några jättedyra stövlar osv osv ... (bruna vore INTE dumt kan jag säga, tabaccofärgade som matchar sadeln, tränsen, benskydden ... MUMS !)

Men SCHABRAK är verkligen något jag vill ha OCH behöver ! :D Både snygga märkesschabrak och skräpschabrak att ha i vardagen :) Fast skräpschabrak har vi så fokus ligger på snygga schabrak att matcha med :D Såklart vill man ju ha något att matcha schabraken med också, men det tar vi sen haha :P

Här är några snygga schabrak, dock tror jag inte att alla skulle passa på Rico så bra ... Alla färger passar ju inte ihop tyvärr :)


Självklart de gamla scapa-schabraken, ALLA dom vill man ju ha ... haha ;) Tycker de gamla är finare än den nyaste modellen, mycket snyggare färger och att dom är "vågiga" (mönstret) är ju inget annat än positivt :P URSNYGGT :)


Några stycken bara :P Är det någon av dom här ni inte tycker om ? Vore kul att höra andras åsikter än mina egna, haha ;) :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0