Bra siffra

24 Maj - Min allra första tävling utanför Farsta Ridskola, på min kompis ponny. 50cm har jag för mig att det var. I örebro. Clearround.

2/4 (2 April, menar siffran 2&4 dvs 24) 2011 - Min och Ricos första Pay & Jump 70cm och 80cm Balingsta

24 Augusti 2011 - Första gången efter sommaren som jag satt uppe på Rico igen <3 !

24 September 2011 - Tävling Enliden, två klasser. Clearround 90cm (LD) och KM klass 90cm (LD). Kom tvåa i KM och var felfri i clearrounden :D

Har också märkt när jag tittade runt i arkivet, att många av årets 24:e har jag varit hemma och pluggat xD Ska kika runt lite mer senare, ska till stallet nu :) Kanske kommer på något mer bra eller mindre bra som hänt den 24 ? :P Säg hemskt gärna till om ni kommer på något ! :D

Har inte hunnit gå in på datorn förrän nu, och nu ska jag ju åka till stallet ! :S Men vi ses sen, när jag kommer hem :)






Kommentarer
Postat av: Cicci

ja ska fixa header :) tror inte att jag kan fota... måste ta hand om Floris när jag kommer dit :)

2011-10-16 @ 10:40:38
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0