Funderar

Funderar starkt på att fixa en helt ny design ! ( om jag nu hinner, ni kanske har märkt att jag knappt hinner blogga 3ggr om dagen ens ;) )

Har lite ideer som jag försöker få ner på papper . . . Det kräver ju såklart en hel del jobb men jag tror att det kommer bli riktigt bra och jag kommer bli ännu mer motiverad att blogga, och ni att läsa kanske ? ;)

Visst är det insidan, texten och innehållet som räknas men jag tror att en snyggare och fräschare design kommer hjälpa till en del . . . :P

. . . Kom på nu också att den designen jag har nu gjordes den tiden jag inte red, dvs alla bilder är gamla och bara en är när jag rider . . . Den var från förra vintern den ;)


Kommentarer
Postat av: Lina.

Jag gillar ju din nuvarande design ganska mycket, men förnying är alltid okej ;D

2011-10-09 @ 23:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0