Har inte ridit på 6 dagar


Som rubriken lyder, har jag inte ridit på 6 DAGAR ! Skulle ridit i torsdag men kände mig jättefebrig och snurrig efter skolans längsta dag så vi gick bara en promenad på gatorna istället. Visst, det är ju inte så jobbigt att sitta på en häst en stund men att komma upp och ner måste man ju vara "kapabel" till också ;) !

Lite mer info då:

1. Jag har tappat rösten till 99%. Kan endast viska ibland, ibland inte ens det ! Febern är borta för tillfället, hoppas den håller sig borta också !

2. I morgon ska vi fira en sak, hoppas NÅGON av er vet vad jag pratar om ? ;) Det är en superstor dag - hela TVÅ saker ska firas ! Eller man kan säga tre saker, men två av dom är dom som var viktigast enligt mig :P


Mitt hjärta för snart ett år sedan :D ↑      

Kommentarer
Postat av: Lina.

Ni ska fira ett år!!! :D

2011-10-22 @ 11:46:46
Postat av: Cicci

säg grattis till Rico från mig :)Va kul att du har haft dom i 1 år snart :D Jag har haft Floris i 2 år nu <3

2011-10-22 @ 13:43:27
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0