Jordens undergång ?


Gick in på Charlies (hemsidan) och skulle se efter vilka betalsätt det fanns mer än payEx (det är PayEx som krånglat för oss tidigare därför har vi inte kunnat beställa pannbandet som jag tjatat så mycket om), klickade mig in på deras pannband och vet ni vad ?


SWAROWSKI PANNBAND GRÖNT MED BRUNT LÄDER


CHARIES BLING-PANNBAND ÄR BORTA ! -.- Charlies hade ju en egen variant av blingpannband, som fanns i massa färger, limegrönt i detta fallet. För jag personligen har ingen lust alls att betala 800 spänn för ett pannband 20x1cm typ bara för att det är "äkta swarovski". Så sjukt onödigt enligt mig, kvalitén är väl inte heller någon större skillnad, och dom ser i princip likadana ut . . .

Jag vet inte varför, men blingpannbanden var borta och de verkade inte sälja dom längre. Himla trist enligt mig, jag har inte sett ett limegrönt blingpannband någon annanstans, det var därför vi fortsatte krångla med deras betalsätt för att försöka beställa den.

Jag är såpass ofattig nu så jag skulle kunnat köpa den för 800 kr ( 799 kr egentligen ..... )

Men nu är det förbi, får väl hoppas att jag hittar någon på rea någon gång :/ ..... Kanske i Globen ? :P

Kommentarer
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Charlies säljer fortfarande deras "fake-swarovski" :)

Det är bara det att dem typ tagit bort pannbanden för att ändra eller något ;)

2011-11-01 @ 16:53:25
URL: http://lizzylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0