Photoshoot ~ Ricos födelsedag


Mamma och pappa förbjöd mig i morse att åka till stallet idag för att jag fortfarande inte är helt okej, jag hade pyttelite feber i morse och hade fortfarande ingen röst.

MEN jag hotade med att: om ingen skjutsar mig och om moppen inte funkar (den startar inte om den stått i några dagar, batteriet är laddat men bara pappa vet hur man sätter i det) så skulle jag GÅ till stallet - och då skulle jag verkligen bli sjuk !

Det går ju inte några bussar mellan huset och stallet :S

I alla fall, de fattade att jag menade allvar ( trots att jag inte kunde prata ordentligt ..... ) så pappa skjutsade dit mig så jag fick vara där 30 min medan han åkte till Hornbach eller vad det heter :P


Vissa bilder, som denna ovan, tog jag tyvärr utan att titta . . . ;)













Det var dagens första bildbomb, kommer nog en till senare ! :D Ska bara göra lite läxor och så emellan :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

fina bilder! :)

2011-10-23 @ 18:02:25
URL: http://forevercissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0