Pluggat ...

 ... som en jädra galning ! JAG ÄR TOTALKÖRD ! Har dock hunnit med att rida Rico, hem och äta, är nästan klar med den superlånga idrottsuppgiften och har inte ens börjat plugga till NO provet i morgon ... ÅH ! Glömde jag säga att jag är KÖRD ? Helt jädra totalkörd, gjorde ett SO-prov idag som jag inte gjort innan för jag var sjuk. Helt oförberett så haffade bara So-fröken mig i korridoren och sa att jag skulle göra provet idag ... jag typ VAAAAAA ?

Haha ni kanske ser på hur jag skriver att jag är dödligt trött just nu, ni anar inte hur många stavfel jag rättat till på det här inlägget ? ;D Funderar på att gå och lägga mig för är grymt trött och börjar 8 i morgon :))))) KUL !

Liksom nu kom smällen för att man varit sjuk i en vecka :S Blir totalbombad med massa prov och grejer den första dagen, typ "plugga till det här så gör du provet i morgon" ............ det här börjar snart spåra ur, går och borstar tänderna nu ...

... godnatt

Kommentarer
Postat av: Martina nyström

Sv: Haha tack för svaret.

En fråga till: Är stallet kollektivt? Asså så man tar in alla hästar en dag i veckan och fodrar osv?:)

2011-10-26 @ 06:48:46
URL: http://Mnystrom.devote.se
Postat av: Julia

Jag känner mig lite som du i detta inlägget dock att jag inte varit sjuk.. men vi har 2 prov denna veckan plus 3 läxor, jag är också helt slutkörd!

Gött med höstlov nästa vecka!! :D

2011-10-26 @ 20:37:33
URL: http://machine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0