Är det sant tro ? :O

Vet inte riktigt om jag ska tro på det här, men pappa sa precis att det var bara 3 tiondelars sekunds skillnad mellan mig och hon som kom etta idag :O Jag tror inte det var sant, men pappa insisterar, han var en av dom som hade hand om tidtagaruret . . . Jag tror snarare det var 3 sekunder än 3 tiondelars sekund, men han sa att han stod och pratade med några andra om "vad liten skillnad det var" :o

Aja, blev så stolt över att ha kommit 2a, nästa år kommer jag satsa mer och inte bara åka runt och ha det bra xD Känner mig så taggad inför tävlingarna som kommer här framöver ! :)


Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis till 2:a platsen! :D

2011-09-25 @ 18:59:58
URL: http://majaoagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0