Flytt

Hoppas ni alla förstår att vi håller på att flytta till villa idag, ni som gjort det vet nog hur mycket det är att göra så man har helt enkelt inte tid att sitta vid datorn ! Men jag kommer nog hinns gå in ikväll, tills vidare får ni ha tålamod och kanske läsa lite andra bloggar ? :) det är ju inte varje dag som man flyttar så den enda dagen får bloggen bli lidande :( ;) drar iväg till stallet senare, om jag orkar ska jag rida - annars hittar jag på något annat med honom :) ha det bra sålänge !

Kommentarer
Postat av: Emily

hur ska du ta dig till stallet på vintern? går ju inte o åka moppe då o såg att du inte kan ta dig kommunalt dit då.

2011-09-10 @ 20:32:00
URL: http://emilyojulius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0