Hej Maddes läsare!

Madde har bett mig att gästblogga här idag, så då gör jag självklart det!

Jag heter Alice och skriver vanligtvis på min egen blogg storlekponny.blogg.se Jag bloggade har för ett tag sen, vet inte om ni kommer ihåg det? Nu förtiden hyr jag en ponny som heter Tintin, eftersom Yatzy (som jag hyrde förut) inte står kvar på Farsta längre. Jag är avundsjuk på Madde som åker till London med sin klass, när jag gick i sexan förra året åkte vi till Gotland. Fast det var askul det också!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så jag lägger upp lite bilder istället :)







Det blev bara bilder på Yatzy, men jag har knappt några med Tintin! Men det finns lite på min blogg, så kolla där ;)

Ha det bra! :D

//Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0