"I händelsernas mitt"

Har ju hänt en del dessa dagar som jag inte varit aktiv här på bloggen och uppdaterat, kommer såklart dra alla dom sakerna senare, lite sammanfattning nu bara då.

Jag har haft massa läxor :/

Jag har haft prov, har suttit och råpluggat från skolans slut på eftermiddagen till halv 12 på kvällen då jag är tvungen att gå och lägga mig för jag börjar 8 nästa dag i skolan -.-

Jag har tagit körkort :D

Jag har köpt en moppehjälm :D

Jag har suttit kvar i skolan till halv 7 och jobbat med ett grupparbete i No:n -.-

Jag har ägnat allt för lite tid åt Rico, Önska och bloggen :(



Japp, allt detta på dom snart 2 dagarna som gått utan att jag ens kikat in på bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0