Ledigt

Var ledig från stallet ikväll, hade läxor att göra och hade inte ork riktigt att åka. Hade såklart gjort det om bara jag hade hand om Rico, men det är ju mamma som har honom vissa dagar i veckan ( fast jag envisas med att följa med varje dag ändå ! :p ). Så ingen stor grej där.

Var även ledig från skolan idag, skulle nämligen på köra-i-trafik-lektion. Det regnade hela tiden, blä för det. Gick väl sådär med själva körningen, hade några småsaker jag skulle öva på själv sen men fick typ värsta prestationsångesten, kände mig superdålig och trögfattad ! jag typ "Hej jag heter Madde och jag har jättedåligt självförtroende" -.- Haha, nästan i alla fall :o

Det jobbiga är att det var i trafikgalna kungens kurva vi körde i, i ösregn. Jag kommer bara använda moppen att köra till och från stallet (inte så trafikerade vägar) och till och från skolan (lagom trafikerade vägar). Kommer nog aldrig åka moppe i Kungens kurva för där har jag inget att göra ? Om jag inte ska till hööks dvs ;) 

I alla fall, mamma kom nyss hem och har precis berättat om dagens ridpass :) Kommer i ett annat inlägg strax :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0