Lite trögfattad

När det är en tävling inplanerad brukar det se ut såhär i mitt huvud:

Två veckor innan - då blir jag glad och taggad
En vecka innan - då blir jag glad, taggad och lite nervös
3 dagar innan - då fattar jag ingenting och tror fortfarande att det är minst en vecka kvar
2 dagar innan - halva jag börjar fatta att det är en tävling snart
1 dag innan - Haha hur känner jag mig nu ? xD Typ förvirrad och tror det är minst 2 veckor kvar ! ;)
Tävlingsdagen - På morgonen och innan start brukar jag vara nervös, dock är jag nog inte så nervös eftersom det är på hemmaplan :P Under själva banans gång brukar jag vara taggad :)

Förut när jag tävlade lite smått oftare så hittade jag ett ganska fast möster från några veckor innan till själva tävlingsdagen, nu bara gissar jag lite och kör utifrån hur det var denna gång :)


Framridning på vår försa dressyrtävling OCH vår första tävling :) Här var jag jättenervös fastän det var på min gamla ridskola/ridklubb, eller haha kanske är just därför xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0