Trip To Lyckås

Åkte till Lyckås idag med en kompis, Mikki - som ni hört talas om ;) Vi åkte direkt från skolan efter 3 någon gång, sl.se sa att det skulle ta 30 min att åka, men så var det icke ! :@ Haha är jättearg nu för allt gick åt pipan, kom inte dit förrän sent, jag blev lite besviken på rean för det enda man hittade var i fel storlek. Fast det är väl för att allt nästan var slut, för rean är så populär ! :P

I alla fall, hittade typ världens snyggaste och skönaste väst, en JW som fanns i marint eller rött. Fanns i stl 10år-12år , S, M, L typ. Men 10år-12år var för litet, dock inte jättelitet men skulle inte funkat på vintern med alla tjocktröjor under (de var väldigt stora i storlekarna), jag provade också stl Small men den var ENORM ! Så blev ingen sån tyvärr :( Kostade bara kring 350kr eller så, brukar kosta typ 600-700 nånstans !

Dog lite över några hypersnygga animokavajer också, var tyvärr inte rea på dom haha xD Men prövade båda brunt och marint för "kul skull" och satan vad bra dom satt ! Skulle kunnat sova i dom, så sköna var dom haha ! :D


Dålig bild, tänkte ta en när jag hade den på men hittade ingen spegel xD

Tänker berätta en lite dålig sak senare, men måste ta kort och visa ;)

Köpte i alla fall ett schabrak, fanns inga snygga att välja på så blev en enkel :( Men snygg ! Ni ska få se senare, han ska ha den på tävlingen i morgon om den passar ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Mmh haha jag fick med mig jw västen hem faktiskt (y) :D

2011-09-24 @ 02:07:19
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0