Svar på sant eller falskt:

Påståendet var: Jag har hoppat 110cm på träning med Rico.

Och det är faktiskt . . .



SANT ! (bilden är från i våras, tror hindret där ligger på 90cm-1m)

Detta var en riktig kluring ! För jag själv fick veta för bara några dagar sedan att jag har hoppat 1.10 på Thereses träningar i våras xD Hon hade höjt medans jag hoppade "åttan" och då märkte jag inget :P Så fick liksom veta det alldeles nyss ;) Så jag vet att jag förvirrat massa nu, eftersom det har varit påståenden som "jag har hoppat upp till en meter på träning med Rico" och det sa jag var sant då, eftersom jag trodde det själv !

Nu förstår jag, Therese sa när vi pratade om hoppträningar (innan jag börjat hoppa igen) - att eftersom både jag och Rico är lite ur form nu efter den ridlösa sommaren, så skulle vi inte hoppa 1.20 de första gångerna. Jag fick värsta chocken där och trodde att hon helt seriöst hade tänkt att gå från 1m till 1.20 direkt om jag hade ridit något i somras xD Men det lät mer rimligt sen när jag fick veta att jag faktiskt hoppat 1.10 :P Hon trodde jag visste det, men hon hade glömt att säga det ;)

Pladdrigt det blev nu, i alla fall - här kommer de som gissade rätt !
Angelica
Cicci
Alice

Besök mycket gärna deras fina bloggar :) (kanske minns ni Alice från gästbloggningen? :P)

Jag trodde faktiskt inte det om mig själv, så är förvånad att det ändå var några som gissade på sant ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hihi :) visste väl att du hoppat högre än en meter! är det bara för mig som bilden är suddig?

2011-09-14 @ 19:36:06
URL: http://ciscan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0