Alltid när man går och lägger sig

I princip alltid när jag har stängt av datorn, bytt om osv osv och ska sova så kommer jag på en massa ideer till bloggen. Det kan handla om vad för inlägg jag ska skriva, hur jag ska ändra i designen för att det ska se bättre ut ... osv osv ^^

En smart grej, som säkert 98% av er redan kommit på, är att skriva upp dem sakerna på ett pappersark eller på anteckningar i mobilen. Ifall det är ett tanke/åsiktsinlägg brukar jag skriva bara vilken rubrik jag ska ha, inte hela inlägget i anteckningar haha :P

Det är i alla fall mycket lättare än att springa upp igen och sätta på datorn, och börja skriva ett inlägg mitt i natten ;)

Känner mig lite efterbliven, detta är säkerligen inget nytt för er ! Men ville bara säga att jag också har kommit på det nu hehe :) Igår kväll skrev jag alltså ner massvis med saker som kommer upp idag på bloggen ! Ska bli kul kul kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0