Äntligen !

Nu är det ÄNTLIGEN lov, morgondagen är ju en röd dag så mitt lov började 15.20 i eftermiddags :) Pappa hämtade upp mig påväg hem från jobbet så jag kom hem ganska fort :D

Kommer, till skillnad från Sportlovet, inte slösa bort min dyrbara tid utan ska göra något vettigt varenda ledig minut jag har ! Under lovet blir det två hoppträningar, om jag nu räknar rätt :) Sen ska jag göra massa stora läxor och hemuppgifter, och komma igång och springa lite på elljusspåret med Önska !

En liten att-göra-lista samt en planering kommer snart !


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Riktigt fin blogg du har! Hittade den nyss via FB och har alltså inte följt den så länge. Har ni läxor på jobbet eller är det bara att slappa på attgöra listan? Bloglovin-byte?

Kram Fredrika

2012-04-05 @ 17:14:51
URL: http://jumpclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0