Aprilväder !

Påskhoppningen är inställd pga det eländiga snöovädret. Har snöat hela natten och hela morgonen och här hemma hos mig är det redan över en decimeter snö ...

Det var lite tråkigt förstås, men vi ska dit ändå klockan ett och fika och grilla(?) :] Snön kommer snart övergå till regn och då blir det visserligen blask istället vilket inte heller är särskilt roligt. Får se vad jag hittar på med Rico idag ! Kanske så rider jag ut, eller kanske göra lite påsträning/miljlträning :P Vår fina röda outfit får vänta, eventuellt kanske jag har den imorgon på markarbetet om all jobbig snö är borta.

Det är så dumt tycker jag, att snön kommer NU. Nu är det ju för tusan vår och alla har tagit av broddar, snösulor mm. Men vädret lever alltid sitt eget liv såhär i april-tiderna. Man får typ gilla läget ^^

Ett minne från vintertid ... Volten hade ett stort snöberg, för han som kom och plogade missuppfattade oss och körde in allt i mitten ^^




Kommentarer
Postat av: mimmi

hej tänkte bara säga att jag har satt in din blogg på prov i min länklista:) så du vet...

de är inte kul me snö började även här uppe hos oss nu...men de är fortfarande +grader i alla fall:)

2012-04-14 @ 14:35:01
URL: http://mimmishastliv.blogspot.com/
Postat av: Theresé

Hej!

Har en dagens blogg-tävling!

Skulle vara super kul om du vart med :D



Ha en bra dag :D

Här är direktlänk: http://tessiss.blogg.se/2012/april/hejsan-idag-blir-de-tavling.html#comment

2012-04-14 @ 15:59:33
URL: http://tessiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0