Barbackaridning

Jag känner ett märkligt sug efter att rida barbacka ! Har ju "klarat" mig rätt bra utan det sedan vi köpte Rico, med några få undantag när jag lyckats komma upp ^^ Men han är ju inte en sån häst man bara slänger sig upp på.

Men efter att vi köpte barbackagjorden på hööks blev det faktiskt MÖJLIGT för mig att rida barbacka ! För problemet är ju bara hur man kommer upp ^^.

Men jag tycker faktiskt inte barbackagjorden är det ultimata sättet att sitta upp barbacka på honom, den är väldigt vinglig att sitta upp med och jag är just nu tillräckligt vinglig MED sadel ...

Men jag borde kanske testa någon dag att sitta upp med barbackagjorden ? Sen tar vi ju av den när jag kommit upp, är svårare tycker jag att rida med barbackagjord än utan ^^



Första gången jag red barbacka på Rico :D


Kommentarer
Postat av: ANA

Super fin blogg ! :)

2012-04-16 @ 16:05:28
URL: http://anas.blogg.se/
Postat av: matildiz

2012-04-16 @ 18:37:41
Postat av: matilda

FIn häst

2012-04-16 @ 18:38:12
URL: http://matildiz.se
Postat av: EmmA

Ska du inte avsluta tävlingen snart ?

2012-04-16 @ 18:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0