Bloggtips

Jag har några bloggar jag läser flera gånger dagligen, och några till som jag läser lite mindre ofta. Men jag har sparat en del bra bloggar som genvägar på hemskärmen på min mobil, som appar med andra ord. Så när jag sitter på bussen eller så, brukar jag fördriva tiden med att läsa dessa bloggar :) Alltså är det väldigt bra att ha en plats där, för där går jag in flera gånger per dag, till och med när jag inte hinner gå in på datorn :)

Johanna Grant (Hästbloggen)  

Sara Carlsson

Kristina Warg

Mimmi Lindståhl

Johanna Grant (Vardagsbloggen)

Caroline Hallgren

Kommer fylla på med fler bloggar i min mobil men dessa är dem jag haft länge nu :) Är nog mina favoritbloggar !

Sen läser jag ju också flera Enliden-bloggare lite då och då men oftast inte varje dag då jag inte har tid över att läsa så många bloggar ^^, och en annan favorit som jag dock bara läser på datorn är Rosanna Zimdahls blogg :) Riktigt bra är den !


Kommentarer
Postat av: Johanna Torudd

sv; Tack! :D

2012-04-28 @ 22:37:26
URL: http://torudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0