Enliden-nytt !

Igår bestämde kommunen vem som kommer bli arrendator för nya stallet, ordförande vet vad de bestämt och ikväll på stallmötet kommer resten av boxarna/medlemmarna få veta också ! Spännande ! Detta är avgörande för om vi kommer kunna stå kvar på Nya Enliden. Stallet håller nämligen på att byggas om längre bort, för att kommunen vill lägga en skola mitt på pricken där stallet står nu ...

HOPPAS det blir bra !

Idag ska mamma rida Rico, troligtvis ett lite lugnare pass ute eftersom han fått gå på volten ett par dagar i rad nu. Jag ska nog dit till mötet i alla fall !

Såhär ser nya stallet ut, som håller på och byggs !



+ Med ridhus och toalett och kafeteria ! :D
- Inte så mycket bra mark kvar till hagar -.-

Ridbana + fler/större hagar får vår klubb fixa själva, kommunen ger oss inte det :/

:) Nu tänkte jag att det är på tiden att jag äter lite lunch ! Är strax tillbaka med lite roligare inlägg, ska ut med vovvarna också !




Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Casper

Sv: Det var jätte gott :)

2012-04-12 @ 13:47:22
URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0