Hoppträning bilder #2

Här är bilderna från efter min lilla avramling. Man kan se på vissa bilder att jag varit nere i geggan haha :P

Här hade jag precis suttit upp, skulle bara klia mig på näsan (typ?) innan jag skulle börja hoppa igen :]


Och så blev det stopp på första hindret, hade lite dålig galopp och jag var fortfarande lite snurrig efter smällen på huvudet haha ;)

Han hoppade i alla fall på andra försöket !




Han blev lite stark på de långa transportsträckorna ^^

Tokhopp ! xD


Fokus på min ena stövels lerinpackning ! Piffade verkligen upp outfiten ;) haha.




(vi hoppade bara ett kryss där oxern tidigare legat, ville göra det lättare för oss (mig) :)


TOKHOPP !


ehmmm haha (?)






Här vet jag inte vad vi gör, men vi kom över i alla fall ^^


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0