I'm not dead, just ill :(

Har legat hemma med feber hela helgen så har inte ens satt igång datorn, mår sämre av bara tanken att sätta mig vid datorn ! Skriver från mobilen nu lite snabbt, vill bara säga att jag är sjuk och inte död. Så ni låste förstå att bloggen inte är prio 1 när jag mår såhär dåligt. Men så fort febern släpper kommer jag tillbaka, satsar på att vara frisk och kry till hoppningen på tisdag. Helst innan ;)

Jag har också dragit en ny vinnare på utlottningen (har glömt säga det) och fått svar och allt. Men det kommer ju fler utlottningar/bloggtävlingar i framtiden så bli inte alltför ledsna ;) Kommer visa resultatet av målningen här så fort den är klar, men jag är ju sjuk nu så har inte börjat med den ännu :)

Nu ska jag krya på mig ! Kommer kanske uppdatera något på instagram (anderssonmadde) men annars ligger jag lågt !

Ps ! Saknar Rico och stallet :(


Kommentarer
Postat av: jessica

Tittar in en sväng från Johanna=)) Krya på dej!!

2012-04-22 @ 22:16:08
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0