Just nu

Funderar på att gå eller springa en runda i skogen med hundarna, har ont i huvudet så känner inte för att ta tag i någon hemsk hemuppgift. Undrar om det försvinner om jag går ut en stund ? Kan nog inte bli värre i alla fall ^^

Ska höra med pappa när han kommer hem om vi kan åka en sväng till Hööks en snabbis på eftermiddagen. Funderar på att eventuellt matcha lite rött istället för att ta mitt gröna scapa + huva (kan bli tjatigt även om det är snyggt med grönt !). Har ju ett rött schabrak som passar fint på honom, skulle vilja ha en billig röd luva från hööks också, för något rött pannband kan vara svårt att hitta med så kort varsel :)

Vill fortfarande få tag i ett svart eller brunt (alltså inte någon speciell färg) hoppspö ! Jag är inget fan av glitter så mitt ljusblåa glitterhoppspö köpte jag bara för att jag behövde en och det fanns ingen annan ^^

Jag försöker ladda över bilder från mobilen till datorn, lyckas inget vidare med det.

Hade ett tanke/åsiktsinlägg på G förut, men jag glömde bort allt medan jag var påväg att starta upp datorn igen .. typiskt !




Kommentarer
Postat av: Alice

Det finns snygga och enkla hoppspön på The Horse i sickla om du orka åka dit någon dag :) I brunt med lädergrejer tro jag.

2012-04-15 @ 12:40:23
URL: http://storlekponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0