Markarbete ?

Idag skulle det stått markarbete på schemat, men frågan är om volten är ridbar överhuvudtaget. De flesta har ju tagit bort snösulor, broddar mm vid detta laget. Det förväntas ju inte komma snö såhär långt in i våren ? När jag var uppe och miljötränade igår så fick han skyhöga styltor bara han tog några steg. Men när jag påstränar mm är ju vitsen att han SKA stå still så jag kunde träna lite ändå :)

Vi får se hur vi gör idag med lektionen. Men det har ju varit rätt varmt igår eftermiddag/kväll och det kommer vara varmt hela morgonen också, så volten borde ha tinat litegrann. Idag föredrar jag blask före snö ^^




Kommentarer
Postat av: Cicci

Har skickat bilderna till [email protected] :) det var mejlen på din facebooksida :P

2012-04-15 @ 16:15:36
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/
Postat av: Daniela

Super snyggt schabrak!

Vart har du köpt det? ;)

2012-04-15 @ 20:32:54
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0