Morgonpigga läsare ?

Det är otroligt många av er som går in tidigt på morgonen ! ;) Verkar som att ni överlag är rätt så morgonpigga ^^ Jag var morgonpigg förr, inte så mycket längre. Eller, det beror på vem/vad man jämför med :) Jag går gärna upp tidigt (runt kl 8) på lov och helger för att inte gå miste om hela dagen, men när man behöver gå upp halv 6 på morgonen för att hinna åka till skolan till klockan 8 så brister morgonhumöret en aning haha ;)

Idag blir det, som jag nämde igår kväll, lite hoppträning för Rico och mig :] Har kollat SMHI och det verkar tyvärr som att det blir en del regn hela eftermiddagen/kvällen :( Verkar dock bara bli smådugg - hoppas det i alla fall ! 
  
Förra våren på en hoppträning så regnade det först, och sen kom solen och alla blev jätteglada ! Och inte många minuter efter börjar det ÖSA ned hagel, och när hageldropparna studsade på oss blev Rico rädd och trippade runt som en ... jagvetintevad ! ;)

Hmm ... får se vad jag ska hitta på idag, på bloggfronten. Känner mig kanska åsiktslös idag så blir nog inget sådant inlägg ... :) Vi får se vad dagen kommer ge oss ;D


När Therese hoppade honom i Håtuna :) Pay & Jump !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0