My wednesday

 OCH NU kom minsann våren helt plötsligt, det är jättevarmt och skönt ute och man kan inte tro att det var snöoväder för bara nån vecka sen ^^
   Fick CYKLA till skolan idag, för moppen startade inte, bussen hade redan gått, och det skulle ta för lång tid att gå (typ en timme tar det att gå). Men kom i tid i alla fall, hade två lektioner sedan HLR (hjärt- och lungräddning). Hade håltimme på eftermiddagens lektion + klassrådet, så cyklade hem direkt från idrotten i form av orientering :) Har fått mycket motion idag hittills hehe ;) 

Ikväll är det dressyrlektion ! Ska försöka hinna skritta ut en sväng innan, kanske i skogen eller på ängarna. Var länge sen jag och Rico red ut, har blivit så att mamma rider ut "emellan" mina och Ricos träningar ^^

Så ska göra lite smått läxor, äta något gott (har dock redan tryckt i mig en glass så får hejda mig lite) och ta det allmänt lugnt ute på balkongen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0