Onsdag

Idag moppade jag iväg till stallet på eftermiddagen, började med ett usekmöte och fixade sedan allting i stallet ! Tog in Rico ca en timme innan lektionen, för att borsta honom ordentligt och göra i ordning honom i lugn och ro :) Han fällde som en jagvetintevad, så drog lite extra med ryktstenen och magic brush :)

På hoppträningen "anföll jag marken" och min outfit fick en rejäl lerinpackning ... En tjej fotade hoppträningen, har inte kollat på bilderna ännu med det blev säkert några bra ;D Mer om allt detdär senare ! ;)

Efter träningen passade jag på att plocka undan lite hindermaterial i samma veva som jag skrittade av honom. Tog alla hinderstöd utom två + ett staket ("grind"). Dessa var minst geggiga (a). Egentligen hade jag kunnat offra mig och tagit de leriga bommarna, jag som redan var smutsig, men jag ville helt enkelt inte smutsa ned mig ÄNNU MER ! ;D Hehe... Sen så stretchade jag honom också, borstade av honom lite lätt osv osv. Han ville bara in och äta hönät :P.

Eftersom jag hade fixat allt innan så kunde jag åka hem ganska direkt efter.

Och så blev det en sen middag och tevetittandes med familjen efter det :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0