Planer för dagen

Idag kommer bli en awesome dag, känner jag :) Är ledig från skolan (idag och i morgon) så ska hitta på lite skojiga saker, inte BARA sitta hemma och glo på datorskärmen ;)

Både idag och imorgon kommer det bli JÄTTEFINT väder ! Strålande sol, lite molnigt nu på förmiddagen men annars helt klart.

Jag ska till stallet tidigt idag, ska vara där ca 10 för att börja plocka fram målargrejer för idag är det nämligen HINDERMÅLARDAG för oss i usek (och alla andra som vill vara med hehe) :) Vet inte säkert hur länge vi kommer hålla på men på eftermiddagen ska i alla fall jag och mamma rida ut tillsammans (för första gången sedan vi köpte Rico?) för vi har fått låna Zebb, Ricos hagkompis/bästa kompis :D

Efter vi ridit ut ska vi hem en sväng och sen tillbaka igen till 21 då vi ska kvällsfodra :]

Hindermålardagen bestämdes med lite kort varsel men jag hoppas att det kommer några stycken (och jag hoppas ännu mer att det finns penslar till alla).

Kameran hänger på, såklart.


Blev en random bild att fylla ut med, nyfotade bilder kommer dock snart upp i ett eget inlägg :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Nej tyvärr :( ska va med en kompis :)

2012-04-30 @ 09:06:22
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0