Planering vecka sexton

Rico/Stallet:
Måndag 16/4: Mamma rider Rico.  
Tisdag 17/4: Jag rider Rico, Hoppträning för Therese.
Onsdag 18/4: Jag rider Rico, Dressyrträning för Andreas Tegesjö.
Torsdag 19/4: Mamma rider Rico.
Fredag 20/4: Mamma eller jag rider, uteritt.
Lördag 21/4: Mamma eller jag rider, uteritt.
Söndag 22/4: Jag rider Rico, Hoppträning för Therese.

Övrigt:
Måndag 16/4: Studiedag, göra läxor :[.
Tisdag 17/4: Läxor ... + hoppträning.  
Onsdag 18/4: Läxor ... + dressyrträning.
Torsdag 19/4: Hemma/Läxor.
Fredag 20/4: Barnbidraget :D :D :D Ev till stallet.
Lördag 21/4: Ev rida/stallet. Kanske åka och handla ngt :).  
Söndag 22/4: Hoppträning !

Så är tanken att veckan ska se ut :) Kommer säkert bli mycket stressigare än det ser ut ! Men jag ser ändå fram emot veckan, hyfsat mycket ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0