Purple

Något jag tror skulle vara rätt fränt på Rico, skulle vara en lila (mörk) outfit till mig och Rico ! Kan tänka mig att det skulle passa rätt bra på honom :) Blev inspirerad när jag letade efter en bild på Hv polo lindorna, hittade ingen marinblå så la upp en lila istället !



Tycker det är mycket mer stilrent med en vit pike/tröja än en lila, kan bli för mycket lila och det är ju inte meningen. Och istället för en lila huva till så tycker jag det är snyggare med en svart huva (eller ingen alls) och ett lila pannband till. Och svarta basic ridbyxor såklart, passar till allt !


Hmm ... Eller ljusblått, det är också fint (a) ! Kan fixa en ljusblå outfit också, har ju i alla fall två snygga ljusblåa schabrak, ett i något random märke jag hittade i Globen och ett HV polo (också införskaffat i Globen, men ett år senare). Mitt ljusblåa HV polo är av samma modell som den lila i outfiten, tycker den modellen är dunderfin och den ligger väldigt bra under sadeln :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: kan nog hålla med om att det är finare ocensurerat ;O

2012-04-29 @ 21:27:56
URL: http://thirtyeight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0