Rico - 29/4

Idag var det Thereselektion, vi övade inför programridningen som är nästa vecka (nästa söndag). Vi värmde upp ganska ordentligt gemensamt och där var Rico jättefin ! Sen red vi alla igenom programmet en gång var och fick då lite tips och hjälp efterråt vad vi ska träna på till programridningen och så :)

På bilderna ser jag också att jag hamnade i stolsits xD Jag är inte en typisk stolsits-person, brukar ha ganska hyfsat bra skänkelläge, lite mer bakåt än framåt. Skyller det på de långa dressyrlädrena som jag inte var helt van vid ^^ Dock sållade jag bort de värsta stolsitsbilderna hehe ;)

Här finns bilder.

På själva programridningen var han lite ojämn, i början var han ganska trött och seg och inte helt framme för skänkeln men efter galopperna så var han istället alldeles för pigg och stark ! Om jag bara kunde samlat upp honom där och använt den energin framåt tror jag det skulle blivit kalasbra ! :) Men jag är ganska nöjd överlag, han var fin och gick lång och låg redan tidigt i början av passet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0