Rico - 4/4

Idag red vi ut i det fina vädret ! Blev en ganska lång runda.

Vi red över Bro-Ängen, skruttade runt på småstigar och försökte komma runt alla nedfallna träd, Red bort mot elljusspåret och ned för Galoppbacken. Vi galopperade upp för backen en gång, och sne ned i skritt igen :) 
   Jag galopperade nästan hela Källbrinksrakan bort, gjorde tempoväxlingar och så :) Sen halvvägs tillbaka ungefär.
   Efter det red jag en kort sväng på hoppängen (en äng med stockar och små naturhinder) i trav över några träplank/bommar och blev en kort galopp över två träplank/bommar :) Men började bli geggigt på vissa delar så ska låta bli att rida där tills det torkat upp lite mer. Sen blev det bara skritt hem, via Rondellen och Ridstigen bakom stallet :D

Tanken var att mamma skulle knäppa en liten bild när vi var tillbaka från uteritten, INNAN jag satt av. Men jag glömde det så satt av direkt när jag kom tillbaka och gick in i stallet hehe ... Bra minne man har.

Han var jätteduktig, positiv och framåt (hade visserligen ett litet hoppspö med mig) :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0